W Becker wisi plac rewolucjaStudia wMassachusetts.Becker-jedna z pierwszych z około 700 szkół całego Zjednoczonego Królestwa.Państwa aktywnie uczestniczą w tej czy innej formie konkurencyjnychgier wideo, i liczba ta nadal rośnie.Ztakimi organizacjami, jak ESPNrozpoczęcie mistrzostw uczelni sportowych i największejczłonkowskiej organizacji kraju, NarodowejStowarzyszenie studentów e-sportu(NACE), ma obecnie ponad 130 szkół-członków z 3000 aktywnych członków idedykowane esports zabaw, a uniwersyteckie drużyny przybywają w kampusyw całym kraju, wydaje się, co miesiąc.Jesteśmyrozmawialiśmy z Timothy Lo,generalnym managerem Uniwersyteckiej киберспортивной programu BeckerStudia, których cennezrozumienie tego, jak e-sport i tradycyjna edukacja uzupełniają sięprzyjaciela.To jeszcze nie wszystko.W tym czasiejak się spodziewaliśmy, aby usłyszeć od Tima o problemach tworzeniauniwersyteckiego programu, wyjaśnił, że e-sport to naturalny rozwójinteresów studentów w kampusie Becker-dokładnie tak samo jak e-sport tonaturalny rozwój miłości ludzi do gry.To co onnam powiedział: Zaostatnia dekada Becker-college stał się jednym z najlepszychprogramów rozwoju gier na świecie.Z prawie 600 uczniów wSzkole designu i technologii, specjalizujących się w grze w projektowaniu,programowania, produkcji, sztuce, a teraz i киберспортивном zarządzaniu,tworzeniu treści i nowych mediów, jest rzeczą oczywistą, że mamy równieżduża społeczność ludzi, którzy lubią tworzyć i grać w gry w kampusie.Z tego powodu społeczności klubowe kontrowersyjne gry i graniew wielu aspektach już dawno stały się częścią kultury uniwersytetu w Becker, także przejście w university uniwersytet prostu miał sens.Coszczególnie interesujące w Becker, więc to ich pragnienie, aby poważnie traktować sportowych.Tytuły, w których rywalizują drużyny, są liczne i zróżnicowane, ikażdy z nich rzuca wyzwanie do granic możliwości.Podczas gdy większośćuczelnie wybierają Smite i Paladins jak bardziej miękką formę konkurencji,Uczniowie Becker wzięli na siebie takie wymagające tytuły, jak Overwatchi Legends.Beckerdąży do mistrza.W ubiegłym roku nasze drużyny rywalizowały nawysokim poziomie, nauczyliśmy się wiele i nabawiały doświadczenia, i w rezultacieczujemy, że w przyszłości nasze wysiłki doprowadzą nas tam.Timothyma rację, mówiąc, że Беккеры opanowani, o czym świadczą ichwyniki w play-off ligi Regionalnej Tespa Overwatch.Tespa-kolejna ważna коллегиальная киберспортивная struktura w Stanach Zjednoczonych.Osiągnięcie Becker tym bardziej warto.Beckerstara się poszerzyć możliwości utalentowanych graczy klubowe, czy to SSBU, ApexLegendy lub Hearthstone niezależnie od gry, aż w kampusie jestspołeczność graczy, którzy ją obsługują.Na poziomie uniwersyteckimpatrzymy na tytuły bardziej strategicznie.Jesteśmyprzykładamy dużą uwagę do gatunku BR – kto by pomyślał, biorąc pod uwagę jegoogromną popularność, i spodziewamy się, że już wtym roku u nas będą rozmowy o tym, jak on może się wpasować w nasz mix w przyszłości.WBecker jesteśmy dumni z naszego zróżnicowane i инклюзивным społecznością.Tymnie mniej, odbijamy problemy, z którymi boryka się każdy członek globalnego gryspołeczności, a to oznacza, że podchodzimy do tego poważnie ipracujemy nad poprawą każdego dnia.Wsparcie dla e-sportu rośnie w postępie geometrycznym wśród graczy płci męskiej i żeńskiej, przy czym większość tłumów w dzisiejszych czasach dość неоднозначны.Hitmarketjobs.com strona internetowa, obejmujące киберспортивную przemysłu jako łącznik między pracodawcami i pracownikami, poinformował o znacznym wzroście liczby miejsc pracy w tej branży.To akurat odpowiada programu zarządzania tematem rywalizacji w grach video Becker, opracowanej w celu przygotowania przyszłych profesjonalistów.Program do zarządzania tematem rywalizacji w grach video Becker jest przeznaczony do tworzenia i menedżerówprzywódców, którzy będą kierować esports organizacjami i związanymiz nimi przedsiębiorstwami jutra.Profesjonalne możliwości w e-sporcierosną w zawrotnym tempie, a firmy potrzebująвысокообразованной i przygotowanej sile roboczej.Doskonałeumiejętności zarządzania, czy to w e-sporcie, bankowości, produkcji lubjeszcze gdzie indziej, to po prostu doskonałe umiejętności zarządzania.Oni zawsze są potrzebne.Natej chwili czujemy, że studencki granie tylkorozwija się, i jesteśmy podekscytowani, aby być częścią tego, dokąd idzie.Coraz więcejludzi wszystkich rodzajów grają w gry na większej ilości urządzeń w większejilości miejsc, niż kiedykolwiek wcześniej, a ich liczba rośnie, więcmyślimy, że jest szansa, że e-sport kiedykolwiek będzie w stanie konkurować z lekkiej atletyce.Z punktu widzenia widowni oglądania to nie jest tak trudno sobie wyobrazić.E-sport już rywalizuje z NBA w ilości widzów, a z mistrzostwami świata League of Legends liczby te są lepsze.W 2018 roku finał obejrzało 100 milionów osób.To dokładnie tyle samo, ile "Los Angeles Rams" i "New England Patriots", które obejrzało 98,2 mln osób.Ostatnioktoś podzielił się historią zpublikacje 19 wieku, обсуждающей szachy z użyciem tych samych terminów, które ludziedziś używają do dyskusji na temat e-sportu.Im bardziej rzeczy się zmieniają, tym bardziejpozostają takie same.Zawsze znajdą się sceptycy.Zczasem już nie byłoby nic dziwnego, gdyby w kampusie pojawiło się takie nazwy, jak MTG:A lub Dota 2.Arena męstwa?Może być.Jedno można powiedzieć na pewno-nigdy nie mów "nigdy", jeśli chodzi o e-sporcie.Bardziej szczegółowe informacje na temat киберспортивной programu Becker Varsity można znaleźć na stronieBeckeresports.gg...Jeden z największych operatorów kasyn i bukmacherów w USA MGM Resorts International, znajduje się na progu zakończenia transakcji, która, jego zdaniem, zmieni zasady gry.MGM chce odkupić Entain Plc, aby w pełni kontrolować wspólnie przewodniczył operatora zakładów sportowych BetMGM, i teraz może zrobić jeszcze jeden zakład.Jeszcze w styczniu MGM Elas Digital, oprogramowanie firmy w блокчейн przestrzeni, zaprezentowała w australijski Senat raport z dokładnym opisem możliwości Bitcoin SV.Ten artykuł został zaprezentowany jako część większej partii z 60 artykułów przedstawicieli branży, w tym криптобиржу Kraken, bankowe i ubezpieczeniowe firmy, regulatory i nawet bank centralny Australii.Элас twierdzi, że W siódmym odcinku "Mieszania" założyciel Transmira Robert Rice ujawnia, jakie korzyści augmented reality wraz z technologią Bitcoin SV może przynieść operatorom kasyn.Rice uznaje znaczenie wysokiej skalowalności BSV.Ponadto, przewiduje on, że augmented reality (AR) może być wykorzystana w przyszłości do kampanii marketingowych, a także na budowanie mostów między stanem Illinois i jego gry terminalami video gaming terminals (VGT), które poinformowały o dochodzie nieco ponad 213 mln dolarów.Jest to ogromny wzrost w porównaniu z ostatnimi dwoma latami, ponieważ przychody o 57% wyższe dochody VGT, uzyskanych w czerwcu 2019 roku wolontariusz rejestracja kart z przedziałami czasowymi. Jeden z zaproponowanych A planów pozwól odwiedzającym kasyno palić papierosy na różnych piętrach został przełożony przez Radę Шривпорта.Radny James Флерри niedawno wniósł poprawkę, w której wyraził nadzieję, że goście kasyna będą mogli palić.Poprawka nie ujrzy światła, a to oznacza, że kasyno Шривпорта będą stanowić Dwa odrębne ustawy (S 269/ H 506) w Massachusetts, mających na celu legalizację zakładów sportowych na Beacon Hill, ponieważ komitet dano czas do niedzieli, aby głosować na nich.Dwie ustawy Wysuwają się na głosowanie, i Massachusetts wkrótce może dołączyć do sąsiednich stanów, pozwalając swoim mieszkańcom postawić na sport.Dwa oddzielne konta, Aby najnowsze wiadomości hazardu branży trafiała prosto do skrzynki odbiorczej.Możesz nie wiedzieć Betpoint Group, ale na pewno znacie ich marki.Firma opracowała niektóre z najbardziej pamiętnych i przekonujące hazardowych kasyno, tworząc świeże gry narracji, doświadczenie użytkownika i inspirując lojalność klienta bazy.Z takimi nazwiskami, jak 21.com, JustSpin, Nitro Casino, NeonVegas i wiele innych, Betpoint Group-znana spółka zależna Tiidal Gaming Sportsflare, która jest właścicielem i zarządza kluczowymi biznesami w ramach киберспортивной ekosystemu z głównym naciskiem na dziennych, e-sport, treści i społeczności, a także gry mobilne, podpisała nowe strategiczne partnerstwo ze sportowej bukmachera kancelarią Bet on Action Gaming (BOA Gaming).Dzieląc tę samą wizję, dyrektor handlowy Sportsflare Вигил Townsend powiedział, że partnerstwo z BOA Gaming Riot Games zamierza utworzyć niezależną киберспортивную strukturę od góry do dołu dla Wild Rift, ponieważ stara się zagwarantować stabilność konkurencyjnej ekosystemu wokół gry.Wild Rift ma konkurencyjną przyszłość W świetle trwającego sukcesu Valorant, Riot Games ujawniła pełną mapę drogową dla jeszcze jednego ambitnego tytułu po pomyślnym IEM Cologne LAN, ESL ogłosiła, że wróci do ESL Pro League Season 14 online-format.LAN Zdarzenia Nie jest Tutaj, aby Zatrzymać się po Prostu Jeszcze świat wyszedł z pandemii, a następnie ponownie, to nie jest tak.Przywracanie było trwającym odcieniem i strumieniami z odwołaniem środków PGL bada możliwość poruszania się CS:GO Major w październiku w inne miejsce w przypadku, gdy Szwecja wyda się bardziej restrykcyjne zalecenia dotyczące walki z pandemią.PGL w negocjacjach w sprawie zmian w podstawowej lokalizacji w Sztokholmie PGL Stockholm CS:GO Major, спонсируемое zaworem impreza dla popularnej strzelanki z perspektywy pierwszej osoby, boryka się z niepewnością, ponieważ szwedzki rząd Jeszcze przed tym, jak COVID-19 wjechał w miasto i złamał życie, jak wiemy, doszło do zmiany w tym, jak konsumenci interakcje z różnymi rynkami.Rozpoczął się przejście do cyfrowego współpracy – dostęp do internetu – zakupy w internecie-komunikacji, online hazardu, ale pandemia była katalizatorem szybkiego wdrażania technologii cyfrowych.Teraz, gdy ograniczenia na wejście do pomieszczenia biurowe wykonywane są w całej Europie i poza jej granicami, czy jest to po prostu powrót do normalnego życia lub pandemia na zawsze zmieniła to, jak działają nasze hazardu firmy?Spotkaliśmy się z Ori Зильберштейном, głównym dyrektorem ds łokieć rzeka kasyno menu w formie bufetu. rozwoju biznesu Hyperion Tech, aby zrozumieć, jak Covid-19 wpłynął na grupy Culture Scout Gaming, która jest uznanym na rynku B2B-dostawcą codziennie fantasy sportowe i zakładów rozwiązań z naciskiem na rynek europejski.Międzynarodowy wzrost zawsze był częścią strategii firmy, o czym świadczy ostatnia część wakaty w tablicach hazardowych północny zachód.