Po zakupie Sportradar омниканальной platformy business Optima Gambling Insider wyprzedził Paolo Персонини, dyrektora zarządzającego Sportradar MTS (Managed Trading Services).Mając ogromny wybór na rynku, co takiego było w Optima, co wyróżniało go wśród Sportradar?Spędziliśmy dość obszerną analizę tego, co było dostępne na rynku.Istnieje dość duża ilość platform.Wszystkie one różnią się pod względem ostrości; niektóre z nich mają regionalną ukierunkowanie, niektóre z nich są bardziej zorientowane na rynek globalny; niektóre z nich funkcjonalnie są bogate, a inne bardziej można dostosować.To platformy, które mają połączenie funkcjonalności i bardzo solidnej architektury, okazują się skuteczne z punktu widzenia wydajności.Tak więc, głównym założeniem było dla nas definicja wielofunkcyjnej platformy sprawdzoną niezawodnością i bezpieczeństwem.To zapewnia najlepszy trampolina, aby osiągnąć nasz cel-stać się wiodącą siłą na rynku gotowych rozwiązań.Jest to doskonała baza wypadowa dla nas i dla innowacji, które zawsze były charakterystyczne dla Sportradar.Ale są też inne bardzo ważne czynniki, takie jak dziedzictwo zgodność.Pracownicy Optima dobrze pasują i wpisują się w naszą strukturę, biorąc pod uwagę ich sprawdzony doświadczenie, możliwości i pasja do produktu.Tak więc, w sumie przeprowadziliśmy obszerny wstępna analiza, aby sporządzić krótkiej liście najlepszych kandydatów.Wtedy zwróciliśmy się do firmy Optima i, zgadzając się na warunki, przeprowadziła test, zaznaczając pola wyboru we wszystkich wykresach.Jesteśmy bardzo zadowoleni z zakupu i tym, jak już zaczęliśmy pracować z naszymi nowymi kolegami.Zmienia czy jest to nabycie swoją strategię lub główne kierunki w jakikolwiek sposób?To naturalne przypadek, ale faktem jest, że to zapewni coś więcej w stosunku do naszej strategii.Mamy już został stworzony program partnerski, w ramach którego już świadczymy klientom usługi "pod klucz" we współpracy z naszymi partnerami i platformami.I, paradoksalnie, komunikacja z naszymi partnerami mogą nawet wzmocnić.Nasze usługi pozostaną samodzielnymi i платформенными, ponieważ istnieją sytuacje i segmenty rynku, gdzie aktualna program partnerski idealny.Ale zawsze staramy się wspierać cele klientów.Istnieją segmenty rynku i sytuacji na rynkach rozwijających się, takich jak STANY zjednoczone, a także inne przypadki, kiedy dostępność platformy Optima będzie naturalnej integracji w nasze usługi i stanowić silne przyspieszenie.Planowano, czy jest to połączenie dawno, dawno temu, lub okazja nadarzyła się dość szybko?To nie stało się przypadkiem.Jest to strategiczny kierunek, który jest jeszcze w pełni rozwinięty i dojrzały w ciągu ostatnich półtora roku.Było kilka sygnałów rynkowych; wstępne prace, jak można zrozumieć, nie dzieje się z dnia na dzień.Przyjrzeliśmy się kilku platform, aby zrozumieć, który z nich najlepiej pasuje do naszych potrzeb.Tak, że wszystko stało się szybko.Ponadto, "Optima" już była jednym z naszych partnerów.Tak, że pracowaliśmy już razem i zostały zintegrowane.To było stopniowe partnerstwo, które stało się pełnej skali nabytkiem.Czy fakt, że "Optima" była partnerem, już negocjacje bardziej gładkie?Tak, tu był obecny silny element hipoteką pierwotnego zaufania.Relacje dwóch drużyn zostały już sprawdzone.Tak, oczywiście, to ułatwiło wspólne rozmowy i ofertę.Wiedzieliśmy, jak są zorganizowane i jak działają.Wiedzieliśmy, że ocena i zakończenie zakupu, na pewno będzie sporo pracy.Ale zaczęliśmy z dobrej pozycji, ponieważ poruszamy się w jednym kierunku, dzielimy się jednym i tym samym wizja rynku i mamy te same poglądy na rozwój produktu.Podobieństwo było już i w procesach organizacyjnych.Jeśli pojawi się więcej okazji do fuzji i przejęć, zysk czy Sportradar więcej firm?To pytanie za milion dolarów!Wierzymy, że Optima to idealny trampolina i dokładnie to, co jest nam potrzebne do wzrostu w sektorze usług platformy "pod klucz".Planowane znaczne inwestycje zarówno ze strony Sportradar, jak i ze strony Optima, i, co nie mniej ważne, jest to również pomoże poprawić serwis, jest już dostępna Optima swoim klientom.Ale Sportradar tradycyjnie zawsze był aktywny na rynku zakupu.W ostatnich latach zdobyliśmy firmy różnej wielkości w różnych obszarach naszej działalności, a wszystkie one w dalszym ciągu przyczyniać się do wzrostu Sportradar.Nasza strategia opiera się na organicznym wzroście i ciągłych inwestycji w nasze produkty i usługi.Ale nie można wykluczyć dalszych przejęć, jeśli oni pomogą uzupełnić naszą ofertę produktową i przyspieszyć nasz wzrost. poker online na prawdziwe pieniądze reddit.