Europejskie stowarzyszenie gier i zakładów (EGBA) opublikowała pierwszy ogólnoeuropejski kodeks postępowania dla odpowiedzialnej reklamy hazardu w Internecie, zwłaszcza mające na celu ochronę dzieci.'Kodeks postępowania w odpowiedzialnej reklamy hazardu w Internecie " wprowadza nowe standardy treści reklamowych na wszystkich platformach medialnych, przy czym specjalne środki zarezerwowane dla sieci społecznościowych.Kodeks zobowiązuje uzupełniać i wzmacniać istniejącą prawną i саморегулируемую bazę dla reklamy hazardu w Internecie w całej Europie.Został on wprowadzony wraz z wysiłkiem EGBA na rzecz promocji odpowiedzialnego biznesu hazard podczas wybuchu коронавируса i dotyczy wszystkich członków EGBA.Konkretne wprowadzone środki obejmują to, jak powinna i nie powinna wyglądać reklama hazardu, ochronę nieletnich bez reklam podczas transmisji na żywo lub sponsoring, skierowane do nich, a także wiekowe profile hazardu marek w portalach społecznościowych, aby zapewnić dzieciom brak dostępu.Sekretarz generalny EGBA Martin Хайер powiedział: "Reklama jest niezbędna, aby poinformować konsumenta o stronach internetowych, które są regulowane, i oddalić ich od fałszywych stron internetowych na czarnym rynku.- Ale reklama musi być odpowiedzialna i ochrony konsumentów, zwłaszcza nieletnich."Jeszcze jednym organem przedstawicielskim, który ogłosił plan działania podczas blokady, był Zarząd zakładów i gier, który w ubiegłym miesiącu wydał 10-балльное obietnica chronić tych, którzy ryzykuje zaszkodzić hazardu.W maju 2019 roku Amerykańska plac stowarzyszenie stworzyła również swój Odpowiedzialny Marketingowy kodeks dla zakładów sportowych. Kasyno online Spiele Sticky Wilds.