Dr Andreas Блауэ, członek zarządu Niemieckiego Stowarzyszenia telekomunikacji i MEDIÓW (DVTM), uważa, że oferowany Niemcami zakaz marketingu afiliacyjnego nie przyniesie korzyści "dobrze działającego rynku hazardu" z 2021 roku.W ramach nowej umowy, który powinien być realizowany na terenie całego kraju w przyszłym roku, niemieckie gry hazardowe będą poddane reklamowych i postanowieniami ograniczeń, a także całkowitego zakazu marketing partnerski w tym sektorze.Jednak Blau, który ostatnio uczestniczył w negocjacjach o czasowym dobrowolnym ograniczeniu reklamy w Schleswig-Holstein, uważa, że takie propozycje są wynikiem niedoświadczonych ustawodawców, a nie tych, którzy są na progu prawdziwego postępu.Członek zarządu DVTM powiedział Gambling Insider: "W końcu nie będzie miejsca partnerskim kampanie marketingowe z dostawcami.Moim zdaniem, jest to bardzo poważna zmiana."Oni próbują doprowadzić użytkowników, z jednej strony, do licencjonowanym operatorom.Ale z drugiej strony obawiają się, że gdy użytkownicy nie będą tak mocno stymulowany reklamą i raczej partnerami marketingowymi podejściami, gdzie ten system marketingu afiliacyjnego osiągnie największy obrotu i największej liczby rejestracji, to rynek będzie się rozwijać w taki sposób, który będzie bardziej niebezpieczna dla użytkownika."Myślę, że jest to największy obraz za tym wszystkim.Ale nie w kompetencji polityków zrozumieć, jak działa ten rynek.Od przyszłego roku, nie jestem pewien, że możemy rozwijać się bardzo dobrze działający rynek hazardu, który obejmuje wszystkie interesy zainteresowanych stron, zarówno ze strony polityków, jak i ze strony dostawców."Możesz przeczytać cały wywiad w sierpniowym numerze "Траффикологии", miesięcznego partnerskiego wydawnictwa Gambling Insider. automat do gry kasyno w san francisco.