Paddy Power Betfair poinformowała o wzroście zysku operacyjnego o 36% w ujęciu rocznym, do 42,5 mln funtów za trzy miesiące zakończone 31 marca, w pierwszym kwartale, kiedy zjednoczona grupa pracowała.Fuzja zakończyła się w lutym, a wyniki zostały przekazane do pro forma, jakby Paddy Power Betfair zawsze była w akcji.Łączna netto przychody wzrosły o 16% do £339 mln, podczas gdy online-przychody netto wyniósł £195 mln, co stanowi wzrost o 17%.Sportowa netto przychody wyniosły £254 mln zł, osiągając wzrost o 16%, a EBITDA wyniosła £59,1 mln, co stanowi wzrost o 27%.Paddy Power Betfair oświadczyła, że na dochody od sportu wpłynęły niekorzystne wyniki sportowe w tym kwartale, a także w zeszłym roku, szczególnie na festiwalu w Cheltenham w marcu tego roku, gdzie wygrana netto klientów wyniosła ponad 20 milionów funtów.Wyniki Paddy Power i Betfair nie będą ujawnione oddzielnie, i jedynym obszarem, gdzie został wyróżniony jedna marka, była przychody w USA, która wzrosła o 22% do 20 mln funtów i działa tylko w Betfair.Oznacza to, że ostatnia zrozumienie, które można byłoby ocenić co do tego, która marka przynosi największe dochody, było w ostatnim sprawozdaniu finansowym, gdzie zostały przedstawione dane Paddy Power na cały 2015 rok i dane Betfair za trzy miesiące zakończone 31 stycznia 2016 roku.Netto sprzedaże Paddy Power na cały 2015 rok wyniósł 1,09 mld zł, a netto przychody grupy za ten okres-1,32 mld funtów. fonctionnement jeu de la roulette.