Mecca Bingo zatrudniła PR-agencja First Communications, próbując udowodnić sobie jako coś więcej, niż tylko marka bingo station essence geant casino aix. Firma Mecca została założona w 1961 roku i ma około 100 bingo klubów w wielkiej Brytanii, ale teraz są one skoncentrowane na tym, aby przyciągnąć więcej niż szeroki rynek, tworząc zainteresowanie swoim online i gier mobilnych platformach.Podejście Clarion opiera się na strategii marki Mecca: 'Przyjdź i zagraj w naszym domu" tipico kod bonusowy kasyna ohne gwiazda kasyna złota co członkostwo ast. . "Strategia Mekki polega na tworzeniu jednego emocjonalnego, zintegrowanego marki we wszystkich kanałach.Liczymy na to zwrócić się do szerszej publiczności.Nie zamierzamy odwoływać się do konkretnej grupy demograficznej"To wszystko o przyciąganiu ludzi, którzy dzielą to samo myślenie, że i my - ludzi, którzy chcą przyjść i zagrać w naszym domu", aby cieszyć się zabawą i śmiechem z przyjaciółmi i rodziną, i być może wygrać kilka dużych nagród jednocześnie.Chcemy, aby nasi klienci mogli dołączyć do naszej imprezie, gdzie i kiedy by oni nie chcieli tecno phantom 9 slot nigeria. "First Communications pomoże nam wcielić w życie ideę"przyjdź i zagraj w naszym domu "i pozycjonować Mekki jak gra zabawne marka, która obejmuje, ale nie jest określona bingo" co to jest zakład karnetowy w kościach. . Gary Fremantle, dyrektor generalny firmy Clarion, powiedział: "Mekka była wielkim brytyjskim marką już od ponad pół wieku, i będziemy pracować nad tym, aby pomóc przekazać go następnemu pokoleniu graczy, tworząc zintegrowany marki we wszystkich kanałach, który przyciągnie szeroką i zróżnicowaną publiczność". Bruce Archer