Shane Anderson z Better Collective uważa, że partnerzy muszą oferować uczciwe opinie operatorów, w przeciwnym razie ryzykują wpływać na poziom zaufania między graczami.Wiele partnerzy umieszczają opinie na temat różnych książkach sportowych i kasyna na swoich stronach, i próbuje generować ruch dla operatorów, kuszące narysować jak najbardziej pozytywny obraz.Jednak najlepszy zbiorowy starszy dyrektor, Content & Brand, ostrzega o większej potrzeby, aby budować zaufanie z graczami.Jeśli gracz w końcu dostaje się doświadczenie, a nie jak na przegląd, który czytają, i partner, i operator mogą stracić, gdy bardziej przejrzyste podejście zapewniał dochody.Anderson mówi Gambling Insider: "Partnerzy mają tę zaletę, że możemy zachować się uczciwie i przejrzyste wśród naszych partnerów-operatorów, zapewniając, że użytkownicy naszych platform w pełni świadomi, co ich interakcji po umieszczeniu zakłady z operatorem."W związku z tym dla podmiotów powiązanych zawsze lepiej dać uczciwą opinię operatorom.Po pierwsze, jest to kluczowy element budowania i utrzymania zaufania z użytkownikami naszych partnerskich platformach."Oczywiście, niektórym operatorom może nie podobać się krytyka, która przychodzi wraz z tą uczciwością, ale zaletą tego jest to, że to pomaga naszym partnerom – operatorom мотивироваться na poprawę swoich produktów."W końcu, chcemy dać najlepsze doświadczenia naszym wspólnym użytkownikom końcowym, i każda nieuczciwość może mieć negatywne konsekwencje."Anderson mówił do okładki partnerskiego wydawnictwa Gambling Insider, Traffic.Cały artykuł czytaj na początku września. South Point Casino Cena w formie bufetu.