Przychody Bet365 Group za rok obrotowy wyniósł 2,81 mld funtów, a więc o 8,2% mniej niż na koniec 18/19.Jako czynniki ograniczające zagrożenie zostały wymienione skutki pandemii Covid-19 w końcu okresu, wzrost kosztów i brak dużego turnieju piłkarskiego lata 2019 roku.Suma zakładów sportowych spadła o 8%, - jak można się spodziewać po pomyślnym rynku zakładów na Mistrzostwa świata rok wcześniej, podczas gdy liczba aktywnych klientów wzrosła o 4%.Pomimo spadku przychodów, dyrektor wykonawczy Denise Coates, powiedziała, że jest "zachwycony" od wyników działalności firmy."Będziemy nadal skutecznie zarządzać przedsiębiorstwem w ciągu całego okresu blokady z wprowadzeniem planów ciągłości działania, w wyniku czego pracownicy mogą pracować z domu, podczas gdy znaczne inwestycje zostały również wykonane w celu zapewnienia bezpieczeństwa środowisk biurowych".Plac pion Bet365 nadal pozostawała kluczowym atutem i wynosiła 75% dochodu z zakładów sportowych w tym roku – nie jest to najbardziej popularna pion grupy.Pomimo wysokich ogólne wskaźniki bukmacherów, przychody mobilnych urządzeń spadła o 7% z powodu przegranej dużego letniego turnieju.Z dala od gry branż przychody należącego do Bet365 klubu piłkarskiego "Stoke City" spadła o 33,9% do 54,2 mln funtów.Co do zysku, to grupa poniosła 403,6 mln funtów kosztów bezpośrednich na swój sportowy i gier biznesowych w ciągu 12 miesięcy, co stanowi wzrost o 12,2%.Ten poziom wychodzących środków w połączeniu ze spadkiem przychodów ogółem grupy oznaczało, że marża brutto za 2019/20 rok obrotowy wyniósł 2,41 mld funtów, a więc o 11% mniej niż rok wcześniej.Zysk operacyjny spadł o 74,3% do 194,7 mln zł w związku ze wzrostem kosztów administracyjnych strzelaj. Dla sportowego i hazardu grupy odnotowano 2,07 mld zł, podczas gdy 141,5 mln zł zostały poniesione z powodu dalszej działalności klubu piłkarskiego "Stoke City".Jednak przez cały 2019/20 roku spółka przestrzegała zaangażowanie na rzecz obrony pozytywnych społecznych praktyk, zarówno wewnątrz firmy, jak i w szerszej społeczności.W tym okresie Fundacja Denise Coates odprowadzana była składka w wysokości 85 mln zł, a grupa wzięła na siebie zobowiązanie do utrzymania wszystkich pracowników w całości na całej pandemii Ковид-19, bez żadnej dodatkowej pomocy państwa.Ponadto, operator dokonał znacznego postępu w swojej długoterminowej strategii odpowiedzialnego hazardu, zwłaszcza w trwającym rozwoju Systemu wczesnego wykrywania zagrożeń.Wprowadzenie nowych markerów szkody i wzmocniona drużyna ilościowego pomogły zwiększyć wydajność systemu, zarówno w wielkiej Brytanii, jak i na rynkach światowych."Grupa przyznaje, że jej wysiłki w odniesieniu do bardziej bezpiecznych gier hazardowych nie może ograniczać się tylko do jednej jurysdykcji.Grupa bierze globalne podejście do bardziej bezpieczne hazardu i zawsze będzie dążyć do wprowadzenia najwyższe standardy w swojej globalnej bazy klientów" - skomentował w grupie.Bet365 również wdrożyła nowy kodeks postępowania dla swoich klientów VIP i społecznie odpowiedzialnej reklamy; uruchomiła nową inicjatywę badania konsumentów z zespołem Behavioural Insights; poprawiła swój instrument "time-out"; i uruchomiła nowy tracker "moja aktywność" dla swoich klientów.Ponadto, ponieważ w marcu świat przeszedł w różne stany blokady, grupa zobowiązała się – jak i wszyscy członkowie BGC – ograniczyć swoje kampanie reklamowe, aby chronić graczy znajdujących się w strefie ryzyka.Obejmowały całkowite zaprzestanie reklamy w telewizji, radio i płatnych portalach społecznościowych. aby wygrać maszyna do kości.